............................. ...... ......... ..... kullanımı, ............ ....... .......... .............. İşletmeler, .... .... ...... ... kitleye ........ .. ......... ............. çoğaltmak ..... ...... ..... .. dijital ......... ............ ...... ...... firmanın ............. ... .......... ........... ve ..... .............. ......... ..... oldukça ...... ... ......................... ......... başarılı ...... ..... ............ .......... çekirdek ........... ......... ........... .......... İşletmenin ................ .......... ............ ............. marka .............. .............. .. ......... sadakatini .......... .... ......... ...... medyadaki ........ .......... ............. .. etkileşim ....... ............................................ ...... ..... platformlarında ..... .......... ......... .......... müşterileri ... .......... .......... ............. müşterilerinin .... ................ ........ ......... ve ...... ......... .......... ..... sosyal ....... ............. ..... ............ Bu ...... ........... ................ ................ ve ............ ................. ............ ................ gözünden ......... ............. ..... .... etkili .. .................. ......... ............................ işletme, ................ .............. .............. .. marka .............. ........... .................. .......... ve ....... ........... ........... ..... sosyal ..... ............. ............ .................. ve ............. .... .................. ........ göndermek, ............. ......... .......... .......... için ................ .... ....... ... araçtır. .............. ....... ......... ............. müşteri .......... .......... ..... ........... önemli ... ..................... ......... ...... medyayı ........... .. ......... ... şekilde .......... ..... .............. .............. İşletmeler, ......... ............. ........... .. zorlu ....... .......... ........... ..... için ...... .. .................. ...... medya ............ ................ ...... ........ etkin ... ........ ......... ............. müşteri ............. ......... .. .......... bir ........ ...... ..... .......... olacaktır.