........................... ............ ...... ..... her ...... .... ......... .. gelişen ... ..... ...... ............ çıkmaktadır. ..... .. ... ......... müşteri .......... ......... .. ....... değişimlerden .... .... ...... ...... geleneksel ......... .............. .... .... verimli .. ............. ... ......... aracı .......... ...... ..... ........... hem ......... ........... ... .. e-ticaret ..... ............ .. ...... etkili ... .............. .............................. ..... kanallarının ..... ........... .................. ....... avantajı ........ .......... ...... ...... kurumsal ........... ........ ...... ........... daha ...... .... ......... ........... Günümüzde, ......... ........... ......... ...... medya ............ ............ ......... .... derin ... .......... .. .......... kurmak ..... ....... ... ........... İkincisi, ...... ..... ................. ............. takip .... .. ...... .... kabiliyeti, ......... ........... ......... .... büyük ... ....... ......... .............. sosyal ..... ............. .. ......... mesajlarının .... ....... ... ........ yayılması, ............ .... ..... ........... ulaşmasını .............................. ..... ............. ..... bir ........ .......... ............ .... fazla ........... ........ ........ ... iletişim ............ ...... ....... ............. her ......... ...... ..... .......... analiz ....... ......... .............. .... verimli ... ........ .............. ................ Şirketler, ................ ............. .. ............ hakkında .... ...... .. ...... bilgiye ..... ............ ................ ... şirketlerin .......... ............. ...... ..... mevcut ............. ........... .. .... verimli ... ......... ........... ......... elde .... .... ....... ... fayda .............................. ..... ............. ..... olarak .......... .......... ...... .......... güçlü ... ......... ...... ..... önemlidir. ............ ........... .......... .. markaları ......... ...... .......... ...... müşterilere ........ .............. ...... ..... kanallarının ............. ...... .......... ...... zamanda ............ .. ........ ........... anlamalarına ...... .................. ............ ........ bir ......... ............ ...... .............................. medya .............. ..... ... ......... aracı ...... ............... .............. ................ karşılamak ..... .... ........... ........... sosyal ..... .............. ........ ....... araçları .......... ...... ... ......... ilişkileri ......... .... ............................... ...... müşteri ......... ......... .... ....... bir ......... .. ............ ............... yönelik ....... ......... ............. ......... için ..... ... ........ ................... Günümüzde ..... ... ......... .......... kurmak ..... ...... ..... .............. kullanılmasının ............ .............