............................ ...... ............ ........... ve ...... ............. .......... ... yüzyılın .... ............ ................ .... olarak ...... ..... ...... .... yönlü .............. ....... ..... ...... medyanın ..... ........ ..... ............ ticari ............ .. ..... ............ etkili ... ........ ........ ..... isteyen ...... ........... ...... ............. Bununla ......... ..... ............. ...... potansiyel ......... ......... ...... ........... yönetilmesi .. .............. ............ ........ desteklenmesi ........ .. .......... ............ ve ............. ............... ..... ...... medya ............ ............ .. .............................. medya .............. ........... ... ........ yönetilmesi, ............. ........ ......... ...... etkilere ..... ........... .. ........ çeşitli ........... ..... ......... ..... etmeli .. ..... ........... .... etkili ......... ....... ..... .......... ve .......... ...... ................ ..... olarak ...... ..... ........... ..... paylaşılan .......... .. ............ ................. korunması .. ........... ........ .. ticari ............ ...... ........... ......... adil ... ........ ....... ........... önemli ......... ........ ....... ...... lansmanları .. ......... .... ........ kullanıcıları .......... ... ......... ......... destekleyecek ........ .. .... ..... etkileyici ...... ................................. ........ ... yönetim ......... ...... .............. .. ölçümleme .............. .... ........ ............. unutmayın. ........... ......... .. ........... anında ...... ..... .. ...... etmek ... ..... ........... ........ posta ........ ........ ........... ...... müdahale ............ .. .......... ..... kaynaklara ..... ....... ....... ............ yaptırım ............................. ......... ................. ......... artırmak ..... ...... ..... ............... etkili ... ........ .............. ............ büyüme .. ..... ........... ... rekabet .............. .... ..... ..... gerekli ... ......... ........ ... marka .......... ............ .. .......... sosyal ..... ............... ...... ... şekilde ............ .......... ........ ... yaklaşım .......... ....... ....... .............. Sosyal ..... .......... ........... ........... ve ........ ..... ....... ........ güçlü ... ...... ..... ..... olmak ......... .... ........ ............ özgüven .. ...... ..... .......................