Sohbet Etkinliğinin Farklı Basamakları

....................... ........... .......... ........... katılımcıların ..... ............... ....... ...... amaçlayan ... .... ......... ............. Bu ........... ...... ......... ............... farkı .................. ...... .... ........... deneyimlerini ................. .............. ...... ............. öğrenmeyi ....... ..... ..... ........ bir ...................... ............... ....... ............ olabilir. ...... ............. ...... .......... Bu .......... ............... ......... ....... oluşturmak ..... .......... ............... ......... tanımlayabilir. .......... ...... ............. ......... tartışmalı ... ..... ......... ................ Bu ..... ......... ........... ...... öğrencilere ....... .... ........................... ....... katılımcılar ......... .... ............. ............... Sohbetlerin ...... ... ........ ............... için ....... .......... ........... ..... edilen .... ........... ......... .............. ve ..... .......... ......... .............. Bu ......... .......... ............ .... hakkında ..... ............... ........... ........ fikirlerini ...... ............... ......... .............. anlayış ............................. .......... ..... ............. gerektiğinde ... ...... ......... ................. Bunun ...... ............. .... ........... söylenenliği ......... ..... ............. ........ sürecinde .................. ......... ............ ......... tartışmaları ....... ..... ..... ...... olarak ..... ..... ......... ...... yapılmasını .......................... .... ........... .................. sonlandırmak ........... ....... ................ .... konuyu .............. .. ....... ...... katılımcıların ............. .............. .. ........... en ....... ......... ......... ............. önerebilir.

Sohbet .......... ............. ............. .............. sohbet ............. ......... ...... ...... gelişimini ................ ..... ........ ............. cinsinden .......... .............. ........... ........ öğretmenler .... ........... .......... .............. bireyselleştirerek .............. .......... .............. .. grup ............. ............ ......... ... güvenlerini .............. ............................ ............. ....... basamaklarından ......... ............ ........... .... yüksek ........ ........... .. .... üyeleri ........... ........... ............. ........... fırsatı .... ......... ........ .. sonuçlar .............. ....... ......... ........... daha ... ..... .......... .......... olabilir .. .. .......... .............. topluma ................. ....... ..............

1 adet stokta

0 Item | 0,00
View Cart