............................. ........ ............. ....... kalkması, ............ ................ .. ......... sosyal ............... ...... ........ ......... büyüme ............ .............. ..... .......... Güçlü ... ......... ........ ........... etkin ... ........... ....... ...... çıkacak .... ...... ............ ........... Diğer ......... ....... ..... ......... ürün .. .. ...... .... küçük ... ......... ....... ........ etkilenme ............. ............................. ... ........ sağladığı .. ......... ........... .. sektörlerde ........... .......... ............. ......... daha ....... ........... .. ........ girişimler ....... ..... ....... ........ hizmetler .. ........ ......... .......... ekonomisi .. ........ ............... ............. katma ...... ........... .......... .. sınırların ............... .... ....... ............ oluşmasına ...... ............................. .............. .... edilen ..... .......... ............ .. tahminlerin .... .... ...... .......... sağlayacaktır. ......... ......... .............. ............. gelen ....... ........... ........... .... iyi ........ .. ....... ......... ile ... ........ ...... ............. geliştirmeye ......... .............. ................. ...... sağlayacaktır. ......... ..... .. ...... medya .... ....... ............ .......... tüketicilerin ......... ......... .... ..... fikir ......... .......... ........... .... etmeyi ... ............................ .... ......... ürünün, ........ .. ...... ......... ortamında ....... ..... ......... ..... olmayan ..... ............ ........... ..... sunulan ......... ............ ......... ..... önemlidir. ......... ....... .............. ................ şirketlerin .. ......... ............. ............ gereken ..... .......... ......... .......... hedeflemek .. ........... ..... ...... şirketler ............ ...... ................. ....... stratejileri ................ ...................................... ........ ........... birçok ....... ..... ....... ............. geliştirmenin ........ ................ ............. ............ gelişmekte .... ............... .. ............ yararlanarak, ......... ........ ............. .............. arzularına ..... ................ ........... ............. müşteri ............. ........... ............ ......... büyümeyi ......... ............. .... ............................. büyüme, ...... ........ ...... ................ biri ...... ....... ........... .. her ...... ..... ........... .... teknolojiler ........... .... ..... .......... avantaj ........... ................ .......... ........... sağlamak ...... .......... ............. ................ karşılamaya, ............... ........ ............. .. küresel ...... ... ............. .......... odaklanmalıdırlar. ......... ............. ........... ........ ya .. ....... ........ ... sektörden ....... ...... .. .. servisleri ............. ....... ......... .......... teşvik ..........