Sektörel Bilgiye Dayalı Yönetimin Önemi

................................... .............. .......... ..... sektörel ....... ....... .......... ...... gün .......... ............. .......... ..... verme .......... ......... ....... ....... kararların ...... .... ............ ........ değişen ... .. ..... ...... koşullarından ....... ..... .. ......... özellikle ....... .............. ....... ........... başarısının ............... .. ........ ... gelişimin ............ ..... ....... ....... unutulmamalıdır.

Günümüzde ......... ....... ....... .......... önemi, .... ....... ....... ...... önemli ... ... .............. .......... karar ..... ........... ....... ......... öngörü, ........ .............. .. ......... gibi ................ ........... ........ ............... sektörel ....... ....... .......... ........ ortaya ............. ....... ......... ......... bilgiye ....... .......... ....... .............. yönelik ........... ...... ............... ... planlanması .. ..... ........... ........ kullanılması, ...... .......... ............. ........ farklı .......... ........... ............ ........... gibi ......... .. ..................................... .............. arttırmak ..... ......... ....... ....... yönetimin ....... ... ........... ......... çalışanlarının ... .. ................. .................. rekabet .......... .................. ....... ..... taşımaktadır. ......... ......... ....... ....... yönetim ............... .......... ...... .. olumsuz .......... ....... ...... ...... rakiplerinin ....... ................. ....... ......... sektörel ....... ....... ......... ...................... ve .................. ....... ....... ............. oluşan ... .. ..... ...... koşullarının ........ ........... ......... ..... kullanılabilir.

Organizasyonların .............. .......... ..... ......... bilgiye ....... .......... ...... .......... değişen ... .. ..... ............ hızla ......................... .. .............. ...... şekilde .................. ...... ............... ........ kurumların ....... ......... .... ..... için .......... ........... ............. .. sektörel ....... ....... .......... ....... bir .............. ......... ......... ............ paylaşılmasını, ..... ..... .......... ...... ve ......... ............. ............ ......... ihtiyaçlarını ........... .. ..... ..... sürecinde ..... ....... ........ ........ alma ............ .... ...... ...................................... bilgiye ....... .......... ...... .... geçtikçe ............. .. ....... ......... bilgilerin ........ ...... .............. .. kurumlara ......... .......... .......... ........... başarısını ........... .. ........ .......... sağlamaya .......... ............ ........... ..... verme .......... ......... ....... ....... kararların .............. ...... .. .. bilgilerin ................... ............. ......... .. unutulmamalıdır.

1 adet stokta

0 Item | 0,00
View Cart