.......... ........ ......... ....... gibi ...... ............ .. ........ olarak ..... ..... ....... ....... ile ......... ...... .......... .............. performanslarının ............... .. ........ ....... edebilme ........ .......... ..... ................. sektörler, .......... ......... ........... ................. Rekabetçi ......... ............ ............. ....................... değişen ......... .. ......... ........ etki ..... ..... ............. .... elastik ............ .............. .... .......... sektörel ............ ........ ............ ....... hem ..... ...... ... .. uzun ...... ........... ..... ...................... rekabetçi ......... ........ .......... .................. daha ..... ........ ................. ......... için ................. ............. ............... .... verimli .. ..... ................. ......... için ....... ......... ........... ................. İşletmelerde ......... ......... ............ ........ planlama, ......... .. .............. ..... yönetim .............. ................. ............ .. karlılığı ........... .......... ....................... ......... stratejileri ........... ............ .......... ........... ile ...... ............. ........... .......... olur. ....... ............ ..... ................ yanı ..... .............. ..... ...... oluşturmasını .. ................. .............. ...... kaynaklarını ..... ........ .......... .......... ve ......... ........... ............ .... rekabetçi ......... ............. ............... ..... çaba .... ......................... ......... ........... her ....... ............... ........... ........... çalışma .......... .. .......... .......... geliştirerek .......... .............. ........... .. stratejiler ............. ... ............. ......... sağlamasını ............ ................ .............. ...... ile .................... ................ ............... ........ ve .......... .............. ......... ... ortam ............................. ......... ........... .. verimlilik ............... ........... ........ ................ ortaya .............. .. ....... ........... mevcut ............ .... ..... ........ kullanılarak, ............ ................ ......... ............ daha ...... .... ........ ..... verme .............. ............. ............... .............. arttırılması .. .......... ............. ........ rekabet ............................ ......... ........... .. verimlilik ............ ...... .. ............. pazarlamalarda .............. ............. .. .............. arttırmada ..... ... ........ ..... edecek. .. ............ ............. ............... arttırmak .. ....... ........ ............. geliştirebilmesi ..... ........... .......... ......... stratejiler, ................ ................. ................ ............ etkin ........ .............. .. ...... kaynaklar ........... ........ ..... ................