......................... ....... ...... ........ eşitliği ....... ..... ... ...... sahip ............ ............ .......... ........ ve ....... ............. ........ ............. tüm ............ ...... .. ........ başarısının ........ .... ....... ..... önemlidir. ....... ......... ........ .......... konusunda ............. ............ .......... ........ arasında ... ............ ........ ............ yönelik ............ ......... ....... ................. önlenmesi .. ......... ........... ................. azaltılması ..... ....... ......................... .......... uygulamalarının ........ ........ ........ ......... için, ...... ........ ........... ........... yasalar, ......... ......... ............ .. eğitim ................ ....... ... .... çaba .............. ... ......... ........ eşitliğine ........ ............. .. ....... şekilde ......... ..... ........... ...... ve ........ ................ .... ....... alarak ..... ... .......... ...... oluşturmalıdır. ....... ......... ............ .. erkeklerin ..... ...... ... .......... sağlayacak ..... ............. ............ .. oldukça .............................. ........ .......... ..... bilinçlendirme ................... ........ ...... .............. Kadına ....... ............. .. ........ eşitsizliği ......... ..... ...... ........ her ........ .. ..... ..... hayati ...... ........ ........ ........ ayrımının .................. ..... ..... ...... çerçevelerin ............... .. ........... ........... yasalarlar .. ...... ...... ............. cinsiyete ....... ................. .......... .. kadınların ............ ............. ........... .... getirilmelidir. ........ .. ............... ... toplumlarda .. .............. ......... ..... bir ........ ............... ......... .. çok ............................ ........... ...... ........ için ...... ....... ... ... güçlendirici .................. .............. ........... .......... politik ........... .... ..... ...... olmaları ..... ....... ...... ...... ve ........... ........ ...... ....... kültürel .......... ...... ......... ......... programlar .............. ......... ...... ....... etkin ... ................. ....... ......... kapasite ........... .. .... ... olanakları ............ ...... .......... .......... ortamlarının ............ .. ........... .. amaca ........ ..... .......... .. kız ............. ......... .... ..... fiyatlı ....... ............................... ............ ........ uygulamalar, ............ ........... ....... .. eşit ......... ............... ......... ..... elzemdir. ....... ......... ... ........ geliştirilen ............. ..... ... ........ kullanarak ........... ...... ......... .. cinsiyet ....... ........... ..... ................. ortadan ............ .............. ............ ...... cinsiyet .......... ....... .......... .. her ...... ......... ......... .. politik ......... ...... ... ........ katılım ...................