Alışveriş, Sosyal İletişimin Önemi

................ ...... ..................... ....... bir ............... ...... ... ............... hayatındaki ....... ....... ... .............. …… .......... ........... ..................... .............. aile .. ...... ............. ................ arasındaki ........... ............................ ..... ........... … .......... ...... ...................... ........ arası ....................... ............... ............. .............. güçlendirmek .. ....................... ............. ............. …………… ......... ..... ....................... ......... kanallar, ....................... .. ........... ......................................................... iletişim, .......... ............................ ............. ................... ………. ..... ..... .............. ... rol .............................. ............. ...... ..................... müşterileri ......... ......... ..... ............ ……… .. ...... ...................... ...... için .............. ........ ............ .. teşvikler, .............. ....... ........ .. .. ........ ... ......... .............. ve ....... ...... ........ ...................... olabilir.

Ayrıca, ...... ............... .............. .......... …… .. ..... ......... .............. zamanı ................ ...... ..... ...................... artırmak, ........... ....................... ...... .. …………… ......... ..... .. ................... Bu, ............................ ...... .... ...................... kolaylaştırmak .. ............... .......... ......... ….. ...................... ...... ............... ...... iletişim ................ ... .............. ..................................... ve ......... ............................. ........... .......... ………… ............ ...... ................ ........... arkadaşları ....... ............. ....... ....................... aralarındaki ........... .............................. .. ........ ………… ........... ..... ......... .......... kullanıyor.

Sosyal ...................... .............. ............ ............................. kişiselleştirmek ..... ........................................... ...... ...... ………….. .............. .......... .. .......... ile .............. .... ............. ........ verilir. .. ................ ............ ............ …………. .................. .. ....... ..... ürünler, ....................... .. ..... ..................... sunmak ..... ................................................... .......... ............ …………. ....... ......... .......................................... ..... kullanılan ............... ... ...... .......................................... Sosyal ....... ................ ...... ........... …………… ..... .......... ..................... .. müşterilerin ............................ ............. .................. ......... kullanılmaktadır. .. ................ ...... ........... ……. .......... ............ .............................. .... önemlidir.

1 adet stokta

0 Item | 0,00
View Cart