.............................. .......... ............. ... bir ....... .............. ..... ............. biri ...... ...... ... ........... değişen ....... ............ ........ ......... deneyimlerinin ............... .......... ... ........ değişim ............ ........... ....... ....... ögeleri, ....... ....... ........... ........... kökten .............. ............................. .............. ..................... yüzyılda ......... ......... ......... ............... değişimlerin ... ..... ............. .. iyi ........ .................. ....... ............. eskiden ....... .... ....... .... öğretim .............. ........ ......... ............... öğrencilerinden ....... ......... ................ ........ hale ........ ............ ...... ... an ... ..... ......... ............. erişerek ....... .... ......... .............. çok ........ ............................ ........... .............................. çevre ......... ..... ... ....... ulaşılabilir ... .. ............. .......... Öğrencilerin, ....... ............ .......... ...... devam ............ .. ........ .. mekandan ........... ...... ....... ............... ancak .. ........ ........ .... gelmiştir. ............. ........... .......... ..... aralarında ........... ........ .......... ..... akademik ........ .. .............. .......... bilgileri ............................. ........... ....... .......... eskisi .... ....... ...... ....... her ...... .... .... ..... öğrenci, ....... ......... .............. ................... faydalanıyor. .. ........ ....... ............ modern ....... ................. ...... ............. faydalanabilmek ..... .... .............. ..... de ... ....... ......... .. büyük ................. .... ............