.................... ........ ....... .......... eğitim ............. ............. ......... ......... teknolojik .. ....... ............ ............ yeni ... ............ ...... ...... 21. ........ ....... .......... ........... teknolojinin ... ......... ...... ............ teşvik .... .. ... ............ tüm ................ .. .... ........ çıkarmak ..... ....... ...... ............... faydalanmasının ........ ......... .............. ........... ile ............... ........... ...... ............... yeni ............. ............. ......................... ........ eğitim .......... .............. ..................... ......... deneyimlerini ........ ..... ........... .................... veya ...... .......... ........ ............ 21. ........ ....... ...... .............. hem ...... ... .. ...... becerileri ................. .......... ............ .............. kendi ......... ........... .. .......... uygun ........ ............ ...... ...... ve ............... .............. .............. ... görmelerine .......... ..... ..... ....... tekrarlayan ......... ........... .......................................... ........... geliştirmelerine .......... ..... ...... ... Yüzyıl ....... ......... ......... .. öğrenmeyi ............... ...... .......... ................ Öğretmenler .............. ..... ........... .. iletişim ............ ............ ..... ......... teknolojilerini ................ ... ........ ....... modelleri, .............. .................... ........... ............. sağlamak ..... ...... ............. ...... seviyeleri .. ....... ......... ....... özelleştirilmiş ... ....... ............. ............. gerekli .................. ........ ....... ............ odaklanması ....... ..... .......... .............. bilgiye .. ........... ........ ....... erişmesini, ........... .............. .. .......... derinliklerine ........... .............. ... ........ eğitim ........... .............. ..... ........... belirlemelerine, ........... ..... .......... .. öğrendikleri ......... ....... ........ ........ için ............... .......... ............ ... Yüzyıl ....... ......... .............. ....... düşüncelerini .................. .. .............. ......... kullanarak ........ ............ ....... ...............